גיבורים מספרים

הפרידה והחיים החדשים

// סיפורו של עידו

את הסיפור הזה נתחיל ברשותכם מהסוף. עידו נשוי באושר ואב לבן מקסים. מרוויח משכורת מכובדת ומתגמלת בתפקידו כאיש קריאטיב במשרד פרסום מהגדולים בארץ. בחלומו ראה עידו את חייו מתנהלים בדיוק כך כמו בשחר ילדותו כיום הוא יוכל לספר לכם על שנתיים מחייו שהיה מעדיף למחוק .

הכל החל כשנה לאחר נישואיו כאשר בנקודת זמן אחת מרכזית התרכזו מספר דברים במקביל. לידת בנו, שיא הלימודים באוניברסיטה וסיום שירותו הצבאי, כל זאת בתוך שגרת חיים יומיות שלא עוצרת כשהיא מזהה עומס.

הכל החל להתמוטט… עידו חיפש כתף תומכת ומלווה בדמות אשתו אך למרבה הצער לא קיבל זאת ממנה כיוון שלא זיהתה את הגבר לו נישאה. התפרצויות, כעסים וזריקת חפצים היו חלק קטן מקבלת הפנים לה זכתה מידי יום עם חזרתה מהמסעדה בה עבדה.

היא הייתה נואשת ובמלכוד רציני – מה שהוביל במהרה לרצונה בגט ולפרידה כואבת.

עידו החל לחפש כיוון חדש. למזלו, דוד ידידו הקרוב היה שם בשביל להמליץ על "בית חם". עידו החל תהליך של שילוב בין טיפול ושיקום. נפגש עם פסיכיאטר ומלווה אישי וקיבל את התמיכה הדרושה לו וזו, החזירה לו את התקווה והאמונה העצמית, וסייעה לו להבין שיש סיכוי רב להתקדמות. השילוב של טיפול תרופתי מתאים לצד קבוצות תמיכה והדרכה צמודה איפשרו לו לחזור לתיפקוד טוב יותר ולחוות הצלחות. האופק נראה חיובי ואופטימי.

כאמור- כיום הוא נשוי בשנית, אוחז במשרה מקצועית ומתגמלת ומעיד על סיפוק אישי ומקצועי.

מסר מעידו לעולם: הגשימו את חלומכם בכל הכח! אל תישארו באותה מדרגה כל יום תשאפו ליותר!

מעוניינים להתנדב?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!