חם בבית

התחלות חדשות, שיתופי פעולה ומה שביניהם

בחודש האחרון רעות התחילה לעבוד בג'חנון בר, אבי ומומו התחילו לעבוד בהמילטון, א' התחיל עבודה חדשה באוריין, והם מרוצים מאוד(:

מאז ה-7.10 היה קושי גדול באיתור משרות במשק, מובן…
אבל רותי מודעי, מקדמת התעסוקה שלנו במודיעין שמלווה את העובדים, הפעילה את כישוריה המעולים ויצרה שיתופי פעולה עם מעסיקים חדשים ומרגשים בעיר. מעבר להעסקה של עובדים עם מוגבלות, כל המעסיקים יצרו את ההתאמות האישיות הנדרשות לכל אחד ואחת מהם.ן והכל בסבלנות, אכפתיות וקבלה. כך הם זוכים בעובדים חרוצים, רציניים ומלאי מוטיבציה .
בכדי שההשמה תצליח, מעבר לתמיכה הגדולה שרותי נותנת למקבלי השרות, יש המון שיתוף פעולה עם צוות הדיור (של רעות למשל) או בני המשפחה (של א' למשל), כמו גם של גורמים אכפתיים ברשות המקומית כמו עמיעד טאוב, שמסייע בקידום של אנשים עם מוגבלות ובמקרה הזה תיווך את הקשר עם המילטון למשל.
אז אחרי שירד קצת הלחץ, והחבר'ה החלו בהדרגתיות להסתגל וללמוד, עכשיו מתחיל שלב אולי קשה אפילו יותר – שלב ההתמדה והעבודה האישית שכוללת חיזוק כישורים, שינוי של דפוסים מעכבים ואימוץ דפוסים מקדמים להשתלבות איכותית במקום העבודה, התמודדות עם לחץ, פיתוח עצמאות ויוזמה, קצב עבודה ותפוקה, תקשורת בין אישית ועוד. זה לא פשוט בכלל, אך כל עוד רותי בתמונה, הם בטוח יצליחו😍

מאחלים בהצלחה רבה לעובדים החדשים וכל הכבוד לכם על המאמץ והנחישות בתהליך!!
תודה גדולה למעסיקים, לדיור, לעמיעד טאוב, למשפחות וכמובן לרותי האלופה שלנו👑, על שיתופי פעולה שמשנים חיים של אנשים ואת פני החברה כולה🏆

בעלי עסק ורוצים גם אתם לשתף איתנו פעולה? יש לנו מקדמי תעסוקה בכל הארץ! צרו קשר: 050-3231379.

מעוניינים להתנדב?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!